Wednesday, 23 May 2012

~ yeay balik rumah !


Assalamualaikum ,

Seronoknya esok boleh balik rumah jumpa umi and adik-adik. Hee ^^
Kak long and kak ngah pun balik tapi lambat sikit. Tak kisah lah janji balik. Hehe.
Waah, gembiranya bila semua orang dapat berkumpul.

 Lama tak berbual-bual merepek dan bergosip dengan mereka. Haha :)
Heh. Paper hari ni boleh jawab sebab dapat spot tapi paper semalam.....
Huh. Speechless. Tersangatlah MUDAH sampai ada yang tinggal 
sebab tak tahu nak jawab apa. Tahniah2 !
Let bygone be bygone.
Tak nak fikir dah pasal tu.  Biarkan ia berlalu. Hehe. 

Yang penting, esok dah last paper. Paper English.
Harap dapat buat dengan baik. :)
Lepas tu, boleh balik rumah. Hoorayyy!!!
Gumbiranya hatiku. Weeeheee. :)



Planning list nak buat apa kat rumah:

1) Jenjalan rumah atuk and pak cik dekat Pasir Puteh, Kelantan.
2) Shopping baju raya. Hoho. ^^
3) Nak tengok cerita Korea. Balas dendam lepas exam. Hehe.
4)  Jenjalan dengan family tercinta. =)
5) Nak suruh umi masak favourite f00d. Yeah.
6) Nak belajar masak. Huhu. ** Yang ni tak boleh blah.


F A M I L Y . H O M E . G A T H E R I N G . R E S T.



Selamat pulang ke kampung buat kawan-kawan. ^^
Semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju.
That's all.
ADIOS !!!


P/s : Can't wait for tomorrow !! yosh :P




2 comments:

  1. tkotnya jwb exm hari tu.
    moga kjayaan milik bersama.
    anywy, slmt bercuti.
    kem slm fmily :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.betol2.paper major susah kot.
      InsyaAllah, moge kejayaan milik kita bersama.
      selamat bercuti jugak.
      Kem salam family Ah juge. tc :)

      Delete