Assalamualaikum w.b.t,
Arghhh. Ommo. Ommo. Tolong tolong tolong. Ok. Tarik nafas. Fuhhhhhhh.
Apa yang kusut? Apa yang serabut? Yang kusutnya saya dah ketandusan idea-idea menarik nak mengajar nih. Tambah pulak dengan tajuk Action Research yang belum kutemui dan assignment Bimbingan dan Kaunseling yang rasanya dah karam kat Laut China Selatan kot. Keh3. Apa taknya soalan pun tak tengok betul-betul lagi hari tuh. Masa taklimat kemain ber "potpet". Hehe. Puan Siti yang cute jangan marah saya.
Keh3 :P
Sangat banyak benda yang perlu diselesaikan, saya boleh pulak layan duk relak je. Ngeeeee. Sangat stress bila orang sebut A.R. Kalau nak cakap pasal AR pergi main jauh-jauh. Waaa. Tak mau dengar. Benda tu bikin saya stress betoi laa. Haihhh. Siapa-siapa yang baik hati ada tak nak derma tajuk atau masalah yang nak dikaji. Huwaa. ='[
Yang lagi mengusutkan kepala, nak kena mengajar murid lemah. Memang betul-betul kena minimumkan speed pengajaran dalam kelas. Arahan mudah pun diaorang tak boleh nak faham sangat. So, saya kena usaha lebih daripada biasa untuk memahamkan bebudak kecik intan payung pengarang jantung ni. Heh. Tapi masalahnya tak dok idea laaa haiiii. Guane ni?? Kena berguru dengan guru cemerlang la nampak gayanya. wek2.
Haaa. Satu lagi yang juga mengusutkan kepala ialah nak ajar minor English. Adoiiyaii. Tak reti la nak cakap omputeh sangat nih. Thank God dapat tahun dua. Level tak tinggi. Kalau kena ajar tahun 4 atau 5, naya jugak. Hihi. Kita tersasul sebut pun diaorang perasan. Nanti malu la pulak aih, cikgu English salah pronounce. Kalau ajar tahun 2, saya kena lebih kreatif lah nampaknya. Pandai main ekspresi muka, gestures, body languange bla bla bla. Err. Ok kot. Huh. Debar pulak. Macam mana la gamaknya bebudak tahun dua nih ? Don't be naughty little kids !! Please !! -.-"
The awkward moment when I want to speak English but the word I want to say did not come out and finally it's STUCKED. Arghhh. Andwae andwae. No no. Harap semuanya selamat dan berjalan dengan lancar. Amin :]
errk.sabo je laaa heyyy.
sumber : uncle google
Oke dah habis mengusutkan kepala sendiri. Hehe.
Sekian terima kasih.
Salam semua :]



