Sunday, 27 May 2012

~ Saya, udang dan sambal belacan


Assalamualaikum,

Herm. Tajuk entry kali ni pasal makanan. Apakah?!
Ada apa di sebalik udang dan sambal belacan??
Huhu. 0_o

Bahagianya bila berada dirumah sebab boleh makan apa sahaja. H0ho. **memang terbukti budak gemuk.
Boleh makan makanan kesukaan saya sebab umi boleh masakkan. Hee. 2 hari lepas umi masak gulai lemak udang. Wee. That's my favourite. Haa. Apa lagi makan tak ingat dunia. Then, buka peti ais, ada sambal belacan. Memang sedap sangat . Dah lama tak makan gulai udang dengan sambal belacan. 
Makan banyak pula tu. Bila dah kenyang. Erm. Mata pun dah kuyu, haha!
 Mengantuk la pulak. Ok tidur kejap. **bad eating habit! 
Lepas bangun tidur, err..errr.. mukaku, hidungku. Arghhhhhhh, GATAL !!!!!
Grr. grr. teramat gatal ok! Then, merungut-rungut muka gatal. heh~
Salahkan diri sendiri sebab dah tahu tak boleh makan udang tapi makan jugak.
wuwuwuwu.

Dah tahu hang ada resdung , hang makan jugak udang dengan sambal belacan. 
Padan muka, muka hang dah gatal..
Masa makan tak ingat dunia.
Lain kali makan banyak-banyak lagi ye. Huh!

T.H.E.E.N.D

That's all.
Bye people! ADIOS !!

p/s : Fikir dahulu sebelum makan. Hoho :)






No comments:

Post a Comment