Assalamualaikum =)
Hari ini saya ada jamuan kelas. Wah. Syoknya dapat makan.
I LOVE to EAT .
Sebab tu dapat title 'budak gemuk' dalam family.
Badan kurus je tapi selera makan mengalahkan orang.
Huh. Kadang-kadang housemate pun terkejut tengok nasi dalam pinggan.
Betul ke budak ni?? Banyak nya makan.
Huhu. Lagi satu, saya ni memang jenis yang kerap makan.
Huhu. Lagi satu, saya ni memang jenis yang kerap makan.
Hahaha. Maaf laaa, saya ni memang suka makan.
Lapar sikit, cepat je merungut.
Kawan-kawan memang dah masak sangat dengan perangai ni.
Hehe. Terima kasih lah sebab memahami saya ye.
LOVE you all ...
Ok hari ini nak makan banyak-banyak dekat jamuan. Heh~
Weeeee. =)
ADIOS !!!
p/s : Adab sewaktu makan jangan dilupa. ^^
Together we make difference~
No comments:
Post a Comment