Wednesday, 20 June 2012

~ Lagi-lagi bola -.-"


Assalamualaikum,

Huhu. Entry kali ni pasal bola. Hahaha. Oit3, hang tau ka tengok bola?! Huhu. Saya tahu bola sepak. Bola sepak itu bulat. Err. err. Ohh, senang je tengok bola. Masuk gol jerit lah. GOAL!!! Haha. Actually, saya tak tahu apa-apa pasal bola. Maaf lah ye. Huhu. Classmates lelaki sangat mencintai bola sepak. Huh. Kengkadang mereka ter'skip' kelas sebab tengok bola. Ish. Ish. Hebat betul pengaruh bola nih terhadap mereka. Huh. Dah minat mereka, nak buat macam mana kan. Sekarang ni pula musim EURO 2012. Match pulak waktu pagi, mesti tidur lambat kan. Pandai-pandailah korang bangun awal pergi kuliah ye.
Huahua. :D


Herm. Tak tahulah berapa kerat je pemain bola sepak dunia yang saya kenal. Itu pun tersasul -sasul nak sebut -.-" Ngeh2. Bagi mereka yang sangat menyukai bola sepak, mesti dah boleh kenal semua pemain handalan bola sepak dunia kan. Hehe. Biasanya, hanya akan tengok match yang melibatkan team Malaysia ataupun match Kelantan dan Terengganu je. Yang lain tak layan sebab tak ada kaitan dengan saya. Huahahaha. Itu pun pandai tengok skor gol je. Hehe. Peraturan?? Haa. Lagi la tak tahu. Kah3.

Herm. It's kind of weird when boys don't like football. Betul ke? Mostly, boys really do love football kan? Tapi bukan semua. Ada je yang tak suka bola. Tak pelik pun because it's depend on that particular person. Hormati minat orang lain. Jangan la pula sebab dia tak minat bola, panggil dia kaki bangku. Mungkin dia tak suka sukan kaki ke. Mana kita tahu kan. Hehe. :) Mungkin dia ada bakat lain yang lebih baik. :D 

Fenomena sukan bola sepak memberi pengaruh yang sangat besar. Peminat bola sepak pun tersangatlah ramai. Budak-budak kecik sekarang pun dah pandai tengok bola. Kaum wanita yang meminati bola pun dah makin ramai. Heh. It's okay nak minat bola. Tak salah pun asalkan tak buat perkara yang tak betul seperti bertaruh or nak ikut budaya negatif pemain bola sepak pujaan. Jangan lah terlalu fanatik sampai tanggungjawab lain pun terabai. Solat jangan dilupa ^^. Tak sembahyang subuh sebab bangun lewat tengok bola. Hoh. Ini memang tidak patut lah kan.


Actually, tak terfikir pun nak buat entri pasal bola nih. It's only because sekarang ni musim EURO 2012. Bola sepak dah jadi tajuk utama. 


It is only my percepti0n. ADIOs !

p/s : Majulah sukan untuk negara *erkk. ada kaitan ke?!


No comments:

Post a Comment