Tuesday, 29 May 2012

~ Scary movie betul...


Assalamualaikum,

Hari ni ada chat dengan classmate...Woha.. dia dapat call daripada lecturer. Dia cakap lecturer pening tanda kertas kitorang. Huuu. Sangat menakutkan. Jujur hari tu memang tak boleh jawab paper major. Tak hairan lah kalau lecturer pening tanda kertas. Yelah, jawab ikut sedap. Tak yakin jawapan betul atau salah. Haih dua tiga helai kertas pun tak cukup, memang goreng habis. Huu. I really hope everyone will pass all papers. 
Tak nak ada yang fail. Ohh. Seriously  risau.:(

Examination is scary but to know the results is scarier~!!

mood : R.I.S.A.U


Sunday, 27 May 2012

~ Saya, udang dan sambal belacan


Assalamualaikum,

Herm. Tajuk entry kali ni pasal makanan. Apakah?!
Ada apa di sebalik udang dan sambal belacan??
Huhu. 0_o

Bahagianya bila berada dirumah sebab boleh makan apa sahaja. H0ho. **memang terbukti budak gemuk.
Boleh makan makanan kesukaan saya sebab umi boleh masakkan. Hee. 2 hari lepas umi masak gulai lemak udang. Wee. That's my favourite. Haa. Apa lagi makan tak ingat dunia. Then, buka peti ais, ada sambal belacan. Memang sedap sangat . Dah lama tak makan gulai udang dengan sambal belacan. 
Makan banyak pula tu. Bila dah kenyang. Erm. Mata pun dah kuyu, haha!
 Mengantuk la pulak. Ok tidur kejap. **bad eating habit! 
Lepas bangun tidur, err..errr.. mukaku, hidungku. Arghhhhhhh, GATAL !!!!!
Grr. grr. teramat gatal ok! Then, merungut-rungut muka gatal. heh~
Salahkan diri sendiri sebab dah tahu tak boleh makan udang tapi makan jugak.
wuwuwuwu.

Dah tahu hang ada resdung , hang makan jugak udang dengan sambal belacan. 
Padan muka, muka hang dah gatal..
Masa makan tak ingat dunia.
Lain kali makan banyak-banyak lagi ye. Huh!

T.H.E.E.N.D

That's all.
Bye people! ADIOS !!

p/s : Fikir dahulu sebelum makan. Hoho :)






Wednesday, 23 May 2012

~ yeay balik rumah !


Assalamualaikum ,

Seronoknya esok boleh balik rumah jumpa umi and adik-adik. Hee ^^
Kak long and kak ngah pun balik tapi lambat sikit. Tak kisah lah janji balik. Hehe.
Waah, gembiranya bila semua orang dapat berkumpul.

 Lama tak berbual-bual merepek dan bergosip dengan mereka. Haha :)
Heh. Paper hari ni boleh jawab sebab dapat spot tapi paper semalam.....
Huh. Speechless. Tersangatlah MUDAH sampai ada yang tinggal 
sebab tak tahu nak jawab apa. Tahniah2 !
Let bygone be bygone.
Tak nak fikir dah pasal tu.  Biarkan ia berlalu. Hehe. 

Yang penting, esok dah last paper. Paper English.
Harap dapat buat dengan baik. :)
Lepas tu, boleh balik rumah. Hoorayyy!!!
Gumbiranya hatiku. Weeeheee. :)



Planning list nak buat apa kat rumah:

1) Jenjalan rumah atuk and pak cik dekat Pasir Puteh, Kelantan.
2) Shopping baju raya. Hoho. ^^
3) Nak tengok cerita Korea. Balas dendam lepas exam. Hehe.
4)  Jenjalan dengan family tercinta. =)
5) Nak suruh umi masak favourite f00d. Yeah.
6) Nak belajar masak. Huhu. ** Yang ni tak boleh blah.


F A M I L Y . H O M E . G A T H E R I N G . R E S T.



Selamat pulang ke kampung buat kawan-kawan. ^^
Semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju.
That's all.
ADIOS !!!


P/s : Can't wait for tomorrow !! yosh :P