Assalamualaikum w.b.t,
Waaaa. Girangnya hati. Tak dapat ku ungkapkan betapa gembiranya menghitung hari-hari nak kahwin opps bertunang bukak maktab. Huh. Senyum lebar sampai ke telinga masa taep post nih. Hatiku berbunga-bunga mengalahkan musim bunga di obersea. Ngeh3. Exageratting much huh.
Tett Tett Tett
Fake feeling detected. Kwang kwang kwang :P
Waaa. Sebenarnya aku memang malas nak pergi maktab. Kalau boleh nak duduk rumah je. Oii mak cik apa guna hang masuk maktab kalau nak bersenang lenang kat rumah hah. Hermm. Aku dah dapat bayangkan muka ngantuk aku dalam kelas nanti. Huahaha. Semester akhir merupakan semester yang mem'bizi'kan sebab nanti kami ada internship sebulan kat sekolah untuk siapkan tesis. Lepas tu, kena buat pembentangan tesis pulak. Katanya semester depan ada subjek susah. Oh maiii, nanti waktu exam kena buat betul-betul tak leh main-main, KPM kata tiada jaminan untuk pelatih guru dipostingkan. Sob sob sob. Harap hal-hal posting ni lancar dan tidak bermasalah waktu batch kami keluar. Ya Allah, permudahkanlah urusan kami.
Tapi ada satu perkara buat aku gembira datang maktab. Jumpa kawan-kawan ofkos! Budak rumah sewa aku yang 9 orang tuh bikin gua rindu betul laa. Ngeee. Semester depan dah semester akhir. Pejam celik pejam celik sekejap je setengah tahun tu tambah pulak ngan cuti. Memang sekejap benor la. Aku harap dapat guna waktu yang ada ni enjoy dengan kawan-kawan. Nanti lepas semua dah berpecah, memang susah la nak gather balik semua. Huuu. Sedeh la pulok. Huk alohh.. Foshoo I'm gonna miss them bila da kerja nanti. Huwaaaa. Mana tak sedih, lima tahun setengah hidup bersama mereka. Waktu sedih dengan mereka, waktu suka pun dengan mereka. Harap ukhuwah antara kami berkekalan. Aamin :]
as we go on, we'll remember all the time we had together.....
~YAMASHITA~

No comments:
Post a Comment