Thursday, 13 December 2012

~ Rerimau Malaysia


Assalamualaikum w.b.t,

Go go  go Harimau Malaya. Kamu tetap di hatiku. Yeah !!!
Malam ni Harimau Malaya lawan Thailand. Tapi dah tamat few minutes ago. Keputusan 3-1 amat menyakitkan. Sakit dado den tengok tadi. Walaupun tak berapa tahu about the rules tapi setakat tengok cara pemain Thailand main pun nampak kasar je. Plus, referee yang entah apa-apa tu. Rasa nak bagi penampor je 10 kali. Huhu. 

Kat facebook pun memang ramai yang tak puas hati dengan referee malam ni. Eiii. Teruk betul. Ada ke patut berat sebelah. Nampak obvious pulak tu. Agak-agak la bro. Adakah beliau disuap?! Wallahua'lam. Alamak, referee tu dari Korea. Ok tak pe. Err. Sebagai rakyat yang menyokong sukan negara, saya akan menahan diri tengok cerita Korea selama seminggu. Err. 3 hari. Ok ok last, 2 hari. Haihhh. Teruk teruk :P

Pasukan Thailand agak tidak professional sebab tak dapat menyediakan kemudahan yang sebaiknya buat pemain Malaysia untuk berlatih. Mungkin sedikit sebanyak menganggu latihan pemain Harimau Malaya. Masa main tadi pun boleh nampak keadaan padang yang agak teruk. Huh. Sebaiknya kalau tetamu datang, bagi lah yang terbaik. Kalau ye pun nak menang, main secara fair play la. Tak payah nak susahkan orang. Huh  =.=!!

Selamanya... selamanya.... selamanya Harimau Malaya... 

Peace no war. Pray for Palestine. Salam. :]


No comments:

Post a Comment