Thursday, 4 October 2012

~ Hari Terbuka. Yeah !!

Assalamualaikum w.b.t..


Hari Terbuka IPG KDRI 2012

Semalam ADUN Tepoh dah selamat merasmikan Hari Terbuka IPGKDRI. Hoyeah. Sape nak datang. Lai3. Macam-macam ada. Ada persembahan, jualan , pameran... Pemeriksaan kesihatan pun ado jugak. Malam pun jemput semo mai na. Ada banyak persembahan menarik. Keh2. *oii mak cik, dah habis promote ke?ekeke.*

Haha. Saje je promote kat sini. Err. Rasanya hari terbuka tahun lepas lagi syiokk kot. Bukannya apa. Sebab kitaorang masih lagi nginap dalam hostel masa tu. So, anytime bila boring or lapar, boleh turun beli makanan dan merayau-rayau sesuka hati. Kui2. Lagipun tapak jualan tu memang dekat sangat dengan bangunan hostel. Malam pulak memang happening sebab mostly budak hostel turun tengok persembahan. Fuuuu. Tapi hari terbuka tahun ni pun apa kurangnya. Banyak persembahan, aktiviti menarik and then ada pameran lagi tuu. Memang sangat banyak improvement la kan. JPP pun memang banyak bertungkus lumus dan berpenat lelah untuk ini. So, memberi sokongan padu itu memang harus laa kan. 

Semalam pun kitaorang ada turun maktab. Ada persembahan nasyid dan Qasidah. Aiman pun datang. Aiman mane ek? Aiman yang nyanyi lagu Cinta Terakhir tu. Fuuuu. Tengok face to face, hensem jugak die. Ngee. *Haipp, sempat lagi hang menggatai naa* Gandingan dia bersama saya punya kawan memang terbaik. Sedap betul diaorang nyanyi nasyid.  Huhu. Hari Terbuka ni ada sampai hari Sabtu. InsyaAllah, kalau ada masa memang rasa macam nak pergi lagi. Hihi. 

Salam Khamis buat semua. Daa :]




2 comments: