Tuesday, 16 July 2013

~ Salam Ramadan


Assalamualaikum w.b.t,

Hari ni dah masuk 7 Ramadan. Tak terlambat lagi kot nak ucap selamat berpuasa buat semua. Semoga Ramadan kali ni bawa seribu makna kepada kita semua. Huhu. lambat sangat update kat blog. Bukannya apa, busy sikit lately. Banyak projek nak kena buat kat sekolah and watsoever. Malas nak cakap. Buat aku rasa STRESS saja. By the way, selamat berpraktikum untuk batch ambilan 2011. Bertabahah junior-juniorku sekalian menghadapi segala dugaan yang mendatang. Hehe.

Perasaan kami yang dah nak abis belajar ni memang sangat teruja. Haha. Ada lagi baki seminggu kat sekolah. I hope everything will be going as planned. Hope Allah will ease everything. InsyaALLAH lagi beberapa bulan akan menamatkan pengajian. Harap tahun depan dapat posting di tempat yang diidamkan. Heee. Ayat gedik,  kalau ada kabel besar takpe jugak. Kui2

Oklah. I busy la uolls. Grr
Wassalam :)


Saturday, 6 July 2013

~ serabut perut

Assalamualaikum,

Satu semester lagi. And everything will be over.  Hermmm, can't wait.

Ya Allah, teguhkan hatiku, ikhlaskan hatiku. Semoga aku sentiasa dilindungimu, 
Permudahkan segalanya bagiku Ya Allah.
Aminn..


Friday, 28 June 2013

~ Untitled 3


Assalamualaikum w.b.t,

Times. 
Come and go. But still, what have we done until now???


It is a QUESTION !!!! 

*Tepuk dada tanya iman*

Wassalam :)