Wednesday, 28 November 2012

~ Sorry,I love you..


Assalamuaikum w.b.t,

" Sorry, I Love You "


Ahjussi . . . 
Sarangae . . . sarangae . . 
 Sarangae ahjussi . . . sarangaeyo. . . 
Ahjussi, sarangaeyo . . .
Sarangae . . . sarangae . .
I love you ahjussi !!!!
Sarangae . . 
SARANGAE ahjussi !!!!

Sorry, I love you so much ahjussi !!!!!!!! 
[ Saya sangat cintakan awak pak cik ]

Mood : Air mata keluar bercucuran macam air terjun. Woahhh. Sedih giler cite ni.
 Nangis tahap apa dah ni  =''[


Friday, 23 November 2012

~ Mucous !!

Assalamualaikum w.b.t,

Sesungguhnya sakit itu ujian Allah. Betoi dak? Huk3. 
Dah seminggu rasanya hidung ini dipenuhi mukus atau hingus lah senang cerita. Euw euw euw. Tak selesa sangat. Duduk sekejap hingus hijau dah meleleh leleh.. Hahaha. Pengotor punya budak. Heee. Tambah pula dengan batuk berkahak pulak. Adoiiyaii. Seksasssss betul. Tidur pun tak berapa nak lena & asyik terbangun je sebab batuk kuat sangat. Haippppp. Jangan nak mengeluh !!!! Hihi..

But, one thing I wonder masa selsema. Kenapa mukus tak hilang even dah buang banyak kali? 
Soalan yang agak childish di situ :P Hahahahaha. Ahh tak kisah la. Nak tahu jugak. Agaknya kalenjar mukus tak berhenti hasilkan mende alah tu la kot sampai duduk kejap pun hidung dah penuh balik. Huh. Itu andaian sendiri je. Yang sebetulnya I tak tahu. Ngeh3. Diharapkan cepat baik dari dua gejala nih : batuk dan selsema. Hohoho. Nak bernafas dengan lancar tanpa hingus. LOL :D 

Hari ni rumah sunyi sepi. Biasanya petang-petang ada dua orang budak yang mengaku pemain Itali, main bola dalam rumah. Hari ni sepupu kecik tu dah balik. Adik dah tak ada geng nak main. Haha. Duduk diam lah dia dalam bilik main game. Huhu. Kesian bongsu lelaki yang sorang tuh. Kakak perempuan je yang tinggal. Layan pulak main bola kan?! Kuang2.


Oke babai :]
# Jom manfaatkan masa cuti !!! Keh3.


Wednesday, 7 November 2012

~ Such a unique funny name ^^


Assalamualaikum w.b.t,

Wassup peeps. Hihi. :]
Ok now saya berada di Mambang Di Awan, Kampar, Perak. Saje jenjalan rumah kak long. Lagipun dia kat sini berdua je dengan h0usemate dia. Dulu masa mula-mula tahu kak long dapat posting kat sini, saya gelakkan nama tempat nih :D Nama cam kelakar je ada perkataan mambang-mambang awan bagai. Haha. Macam dalam cerita Pendekar Bujang Lapok tu. Mambang angin, mambang tanah. . . Hikhik. Then, mula buat bayangan sendiri macam mana tempat ni. Mula-mula ingatkan pedalaman tapi tak pun. Huhu. Almaklumlah tak pernah sampai kan. Kuat betul berimaginasi. But now dah sampai, just wanna say tempat ni memang ramai Cina dengan India. Kalau kat pekan Kampar tu, memang majoriti kedai Cina & India je. Huhu. Tapi tempat ni cantik, suasana tenang jauh dari kesibukan bandar.



p/s : Camne la kak long boleh duk sini berdua je. Bosan kot. Kesian kak long. 
Cepat kawen long !! Hihi :]